13th Apostle 13th Apostle
272
BLOG

Przypowieść o mężczyźnie i kobiecie

13th Apostle 13th Apostle Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Żyli sobie razem pewien mężczyzna imieniem BroKo oraz pewna kobieta imieniem KataSmo.

 

Rzekła pewnego dnia kobieta do mężczyzny:

  • Mężczyzno mój kochany, kiedy w końcu dasz mi pierścionek? Kiedy ty mi się w końcu oświadczysz?

Zasępił się w duchu na to pytanie mężczyzna i rzekł:

  • Oświadczę ci się kobieto...

Uradowała się prosta kobieta, słysząc taką (jak mniemała w swojej skromności) obietnicę. Dni jednak mijały, a tu nic nie zapowiadało, żeby mężczyzna miał spełnić swoją obietnicę. Poczęła tedy kobieta codziennie napastować mężczyznę pytaniami przy obiedzie. Kiedy, no kiedy, no kiedy, no przecież obiecałeś – padało zazwyczaj przed drugim daniem.

Mając dosyć tego ciągłego nagabywania, mężczyzna postanowił w końcu zakończyć tę sprawę...

Kilka dni później, przy obiedzie (zaraz po tym, jak mężczyzna nalał sobie z wazy zupy pomidorowej) kobieta zapytała:

  • Mężczyzno mój kochany, kiedy w końcu mi się oświadczysz?

Mężczyzna sięgnął tedy do kieszeni, wyjął stamtąd pierścionek, pstryknięciem (jak rzuca się w górę monetę) rzucił go w kierunku kobiety.

  • Co to? - Zapytała zdziwiona.

  • Pierścionek. Przecież chciałaś...

  • Ale...

  • Ale co?? Chciałaś pierścionek? No to masz. Zaręczyny mamy więc już z głowy.

Po czym wrócił do siorbania zupy pomidorowej...

 

 

XIII

...gdy widzę naszą elitę polityczną gdzieś z tyłu głowy słyszę Vilgefortza: "(...)pomyliłeś niebo z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu(...)" ...gdy słyszę, że ktoś podpiera się naszymi autorytetami (np. panem B., panem Ż., innym panem B., panami znanymi w niektórych kręgach jako TW, itp.) słyszę w uszach refren: "(...)Powiedz kto następny. Proszę powiedz mi Kto będzie Ci mówił. Którędy masz iść(...)"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości